Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2010 01:20 - ???....Смисъл в живота...???
Автор: sharllote Категория: Други   
Прочетен: 1125 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 03.06.2010 15:49


 

Живота е низ от неприятности,

 

Прокрадват се като отрова,и разрушават всичко добро,което може да сме научили като деца. Всички правила които трябва да следва един „добър човек” избледняват и заприличват на стара скъсана дреха,която нито бихме искали да облечем отново,нито пък ни се струва,че някога сме я харесвали особено.Лесно е да ли лош.Лесно е да нараниш.Неволно е да обидиш.Трудно е единствено да се извиниш...

 

И то не пред някой определен човек,а пред себе си. Защото е трудно да съзнаваш грешките си,и все пак да не опиташ да ги оправдаеш...поне мъничко.

 

Трудно е когато сгрешиш,а няма никой,за да те разбере... Но ето това е съдбата на човек...намериш ли поне един човек,или едно нещо което да те държи на повърхността,на съвсем тънката нишка,която за всеки един от нас може да се скъса мигновенно, и да попаднем на дъното...значи съдбата ти е изпълнена,или поне ще се изпълни.

 

Затова ми се струва,че смисълът на живота не винаги се корени в идеята да бъдеш най-запомнената личност,да си дал на света,на близките или на хората,много блага които се развиват далеч след теб...Не се и корени в милиардите за които си мечтаеш да натрупаш,преди да те погребат в платинен ковчег...Ако смисълът на живота беше това,почти всички ние дори не би трябвало да живеем в този живот.А дори и по-лоша мисъл би ми дошла ... съществуването ни е чисто и просто безмилено и безцелно,с единствена предначертаност да сме под ръка на тези за които животът „има смисъл” ... Имало е моменти в които нито съм изричала това нито съм го констатирала или забелязвала,и въпреки това то е задушавало деня ми със настойчивостта си, и няма как да не усетиш тази жалка истина и усещане,тя настойчиво си намира място,някъде дълбоко и те чегърта...Не знаеш какво е...Но усещаш...

 

И днес,след поредното неприятно очертание което придобива мащаби в живота ми,и ме чегърта,също както някога ме чегърташе мисълта,че  съм човек,който ще е „под ръка”...аз разбрах,че няма да се притеснявам повече за това...Понякога едно чувство трябва да кулминира,за да се потуши.Така стана и при мен,след дълго време. Но днес всичко ми дойде като студен душ,подсещане,че трябва да се събудя...Време беше...

 

Аз порастнах...и наистина е време.И въпреки,че бъдещето ми започваше обезпокоително,крехко,несигурно,с множество от грешки и провали,които трябваше да поправям ...аз знам,че най – голямата ми цел,и смисълът на живота ми е,да съм човек...Може би и известно време човек „под ръка” който не си е шеф,а напротив,само изпълнител...но пък за сметка на това ще отстоявам и ще знам едно ,че съм шеф на живота си!Шеф,който ще се опитва да е добър и обичан,и може би един ден с достатъчно успех,и близки,с които да го сподели...А дори и на моменти да не е,няма значение,защото нарежданията,който идват от сърцето...винаги ще търсят и намират правилния път към разкаянията и решенията.Само трябва да си наредиш!Бъди шеф на живота си...Нека всички се постараем това!

П.С

„Най – великото нещо,което можеш някога да научиш...е просто да обичаш,и да бъдеш обичан!”




Тагове:   човек,   бъдеще,   мнение,


Гласувай:
2



1. анонимен - '' Бъди шеф на живота си''
03.06.2010 01:55
Това много ми хареса и искрено ти го пожелавам.А когато човек може да обича себе си ,въпреки всичко,тогава може да обича и много други неща.
цитирай
2. sharllote - Благодаря за прочитането и коме...
03.06.2010 15:51
Благодаря за прочитането и коментара...И аз мисля така,трябва да се обичаме и да обичаме...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sharllote
Категория: Други
Прочетен: 15130
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930